شهیدی درگذشت پدر شهیدان «جرفی» را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت «مرحوم حاج لعیبی جرفی» فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر گرامی شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام «مریم و نعیمه جرفی» را تسلیت گفت.

مرحوم «لعیبی جرفی» پدر ۳ شهید، ۲ جانباز و فرزند شهید دفاع مقدس، سوم خرداد ماه در سوسنگرد دعوت حق را لبیک گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر جرفی آورده است:‌ پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
در ادامه این پیام آمده است: مرحوم «حاج لعیبی جرفی»  فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام  «مریم و نعیمه جرفی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
نماینده ولی فقیه در پیام خود ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده مرحوم جرفی، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والامقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت داشت.

وی در این پیام افزود: ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

پدر ایثارگر شهیدان حمیده، حسن و فاطمه و پدر ۲ جانباز مریم و نعیمه که خود فرزند شهید بود به فرزندان شهیدش پیوست.
خانواده شهیدان جرفی از اهالی شهر مقاوم سوسنگرد بودند که در تاریخ ۱۹ دیماه ۱۳۶۵ مورد هدف بمباران هوایی دشمن بعثی عراق قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.
آیین تشییع و تدفین این پدر ایثارگر و شهید پرور، با توجه به شرایط موجود با حضور محدود بستگان در تاریخ ۴ خرداد ۹۹ در گلزار شهدای سوسنگرد برگزار شد.

مادر شهیدان «اژدهاکش» به لقاءالله پیوست

مرحومه حاجیه خانم «حور نساء رضایی» مادر شهیدان «حسین و داریوش اژدهاکش» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس به فرزندان شهیدش پیوست.

 مرحومه حاجیه خانم «حور نساء رضایی» مادر شهیدان «حسین و داریوش اژدهاکش» از شهدای شهرستان کازرون در سن ۸۷ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه  در شهرستان کازرون تشییع و در گلزار شهدای بهشت زهرای روستای بوشیگان به خاک سپرده شد.
 شهید حسین اژدهاکش ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه خارک به شهادت رسید و شهید داریوش اژدهاکش نیز ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۳ در منطقه سرپل ذهاب به فیض شهادت نائل شد.

جانباز ۷۰ درصد «محراب مرادی» به همرزمان شهیدش پیوست

«محراب مرادی»  جانباز گرانقدر و ۷۰ درصد، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ به یاران شهیدش پیوست.


وی متولد ۱۳۴۸ بود و در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه بیاره عراق از ناحیه چشم‌ها، پوست و دستگاه تنفسی جانباز و پس از سالها تحمل درد و رنج بر اثر عوارض ناشی از گازهای شیمیایی به شهادت رسید.  
لازم به ذکر است برادر وی شهید «نعمت الله مرادی» نیز در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۲ به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha