۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83802692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۳۳۰ بسته معیشتی بنیاد مستضعفان در مهاباد

۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱
کد خبر: 83802692
توزیع ۳۳۰ بسته معیشتی بنیاد مستضعفان در مهاباد

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ۳۳۰ بسته معیشتی به مددجویان نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.

حسین خضری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها شامل انواع حبوبات، سویا، ماکارونی، روغن و سایر اقلام اساسی موردنیاز خانوارها بوده که بین نیازمندان و افراد زیرپوشش واجد شرایط توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد بسته‌های معیشتی، ۷۰۰ میلیون ریال نیز توسط این بنیاد در قالب کارت‌های هدیه بین خانوارهای این شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از ابتدای شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بازار تاکنون چهار هزار و ۵۶۰ بسته حمایتی به ارزش 14 میلیارد ریال بین خانوارهای زیرپوشش این نهاد توزیع کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با بیان اینکه توزیع بسته‌های حمایتی همچنان ادامه دارد، گفت: در روز ۲۷ ماه مبارک رمضان امسال نیز ۲۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد که هزینه آن را یکی از خیران این شهرستان به میزان ۵۵ میلیون ریال پرداخت کرده بود.

وی از خیران خواست در این روزهای سخت کرونایی، خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنند و کمک‌های خود را از طریق سامانه #۸۸۷۷* و یا حضور در مراکز نیکوکاری به این نهاد پرداخت کنند تا در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گیرد.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه در این روزها قابل ستایش است.

۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha