۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 83803718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴ نفر عضو تیم فوتبال سپاهان کرونا گرفتند

۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱
کد خبر: 83803718
۴ نفر عضو تیم فوتبال سپاهان کرونا گرفتند

اصفهان- ایرنا- مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پس از انجام آزمایش‌های مجدد، آزمایش چهار نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان مثبت اعلام شده است.

 حمید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای ۲ نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان، روز گذشته در سه گروه مجزا همه افراد این تیم آزمایش دادند و تمرینات تیم تعطیل شده است.

وی همچنین شایعه ابتلای پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان به کرونا را تکذیب کرد و افزود: این بازیکن در سلامتی کامل به سر می‌برد و اخباری که در مورد این بازیکن منتشر شد صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این حق را برای خود محفوظ می‌داند از رسانه‌هایی که با انتشار اخبار کذب سعی در برهم زدن آرامش این باشگاه را دارند شکایت کند.

وی گفت: با این شرایط تمرینات تیم سپاهان تعطیل است و در مورد آغاز تمرینات پس از بررسی‌های لازم تصمیم گیری می‌شود. 

پیش از این آزمایش کرونای چند بازیکن از چند باشگاه لیگ برتری مثبت اعلام شده بود. با این حال قرار است مسابقات لیگ برتر از روز ۲۹ خرداد با بازی عقب افتاده فولاد خوزستان و استقلال تهران از سر گرفته شود. تیم سپاهان با ۳۷ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.  

به گفته رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز جمعه نهم خرداد ۱۳۹۹،  ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۰ تن  در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۶۷۷ تن رسید.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی و پنج استان، فقط یک مورد فوتی ناشی از بیماری کووید۱۹ گزارش شده است. 
وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است.استان های خراسان رضوی، آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و مازندران در وضعیت هشدار قرار دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha