۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 83816854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه صرفه‌جویی ۶۷ مگاواتی توزیع برق سمنان برای تابستان

سمنان- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هدفگذاری برای عبور از دوره اوج بار مصرف در استان برای تابستان امسال ۶۷ مگاوات صرفه‌جویی است.

محمدرضا لشکری روز چهارشنبه به رسانه‌ها بیان کرد: تفاهم نامه‌هایی با مشترکان در راستای برنامه زمان‌بندی کاهش مصرف به منظور تحقق صرفه‌جویی ۶۷ مگاواتی برق در دوره اوج مصرف درتابستان ۹۹ منعقد شد.

وی گفت: به منظور تحقق و مدیریت این مساله ۸۰۰ مشترک برق در استان سمنان اعلام آمادگی و تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توزیع برق استان منعقد کردند.

وی با اشاره به این که کنترل مصرف برق در ساعات اوج بار یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، افزود: با توجه به اوج‌گیری بار و مصرف برق در فصل تابستان و نیاز همکاری کلیه بخش ها، هرساله سهمیه کاهش اوج مصرف تابستان ابلاغ می شود و در همین راستا شرکت توزیع برق استان سمنان به منظور جلب همکاری مشترکان، با آنان تفاهم نامه منعقد می کند.

لشکری اظهارداشت: برهمین اساس، ۲۵۰ مورد همکاری در بخش صنعتی، ۴۵۰ اشتراک کشاورزی، ۳۵ مشترک دارای مولّد اضطراری، ۲۵ ایستگاه سی ان جی و در بخش های اداری و تجاری نیز ۴۰ تفاهم نامه مبادله شد تا در مواقع ضروری نسبت به تعدیل بار مصرفی و پیشگیری از خاموشی های احتمالی با توزیع برق استان مشارکت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: بیشترین جلب همکاری در تعرفه صنعتی جلب شد و سال قبل هم مشترکانی که در برنامه های کاهش اوج بار تابستان با این شرکت تفاهم نامه منعقد کردند، بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال پاداش در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال شد.

بیش از ۷۱ درصد انرژی برق مصرفی استان سمنان صرف بخش‌های مولّد می‌شود که بالاتر از میانگین مصرف این بخش در کشور است.

۷۶.۵ درصد مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی ، ۱.۳ درصد صنعتی ، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha