شکایتهای شهروندانی خراسانی از طریق سامانه ۱۱۱ قابل پیگیری است

مشهد- ایرنا- شکایات و مشکلات شهروندان خراسان رضوی از دستگاه‌های اجرایی از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ پاسخگویی و پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: اهالی این استان می‌توانند از طریق سامانه "سامد"، ارتباط مستقیم  بین دولت و مردم با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را  به صورت مستقیم با مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی در میان بگذارند.
دکتر ناصر فخر موحدی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص هفتگی مقرر شده است مدیران و مسوولان استانی با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های شهروندان ‌باشند.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ مدیر ارشد دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی با  حضور در محل استانداری خراسان رضوی در موعد تعیین شده به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم بوده‌اند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از سامانه سامد برای پاسخگویی برخط مدیران در سطح کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این برنامه می گذرد.
فخر موحدی افزود: این اقدام به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دنبال می‌شود.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با عنوان "سامد" برای تعامل آسان مردم و دولت و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی در سطح کشور فعال است تا نظارت مؤثر بر تمامی فرآیندهای رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha