۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 83821355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

احتمال قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در گلستان

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با هشدار به احتمال قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در این استان گفت که اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، محدودیت‌های کرونایی بار دیگر اعمال خواهد شد.

هادی حق شناس روز یکشنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ۱۹ اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳ شهرستان استان در وضعیت زرد و بندرگز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

مسوولان بهداشتی گلستان هفته گذشته اعلام کرده بودند که هشت شهرستان در وضعیت سفید و ۶ شهرستان در  وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

استاندار گلستان بیان کرد: ‌برگشت حالت سفید شهرستان های استان به حالت زرد و قرمز هشداری برای مردم است تا رعایت پروتکل بهداشتی فردی را جدی گرفته و از حضور بی دلیل در اجتماعات خودداری کنند.

ممنوع شدن فعالیت تالارهای پذیرایی و بازار هفتگی بندرگز، ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی و بازارهفتگی بقیه شهرها با یک سوم ظرفیت ، فعالیت کتابخانه ها و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نصف ظرفیت، برگزاری مراسم هایی آیینی و تقویمی با یک سوم ظرفیت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و برگزاری مسابقات قرآنی شهرستانی به صورت غیر حضوری از جمله مصوبه های نشست امروز ستاد استانی پیگیری و مقابله با کرونا در گلستان بود.

همچنین در این نشست برگزاری مسابقات سواری‌کاری گلستان بدون حضور تماشاگران و پخش آن به صورت اینترنتی به تصویب رسید.

هفته اول کورس بهاره گلستان از ششم تیرماه آغاز خواهد شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون در کشور ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۰۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۸ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha