۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83822038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 چهار هزار و ۲۶۲ فرصت شغلی در روستاهای استان مرکزی ایجاد شد

اراک - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: ۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پارسال در این استان پرداخت شد که چهار هزار و ۲۶۲ فرصت شغلی به دنبال داشت.

«حجت‌الله کاظمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان مرکزی پارسال در قالب ۲ هزار و ۲۸۴ طرح پرداخت شد که نسبت به سالهای قبل رشد چشمگیری دارد.

وی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار روستایی در سال ۱۳۹۶ تا کنون ۲ هزار و ۳۳۴ طرح با تسهیلات ۲ هزار و ۷۱ میلیارد ریال در استان مرکزی مصوب شده که از این تعداد یک‌هزار و ۳۴۵ با تسهیلات ۵۸۱ میلیارد ریال مربوط به مددجویان نهادهای حمایتی است.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی اظهار داشت: مجموع سهم استان در تسهیلات اشتغال روستایی سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال است که تاکنون سه‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بانک‌های استان اختصاص یافته است.

کاظمی نسبت تسهیلات جذب شده به تسهیلات تخصیص یافته در سال جاری را بیش از ۸۷ درصد اعلام کرد و گفت: اولویت فعالیت دولت تدبیر و امید در روستاها توسعه مشاغل پایدار و درآمدزایی است و در این راستا لایحه اشتغال پایدار با استفاده از صندوق توسعه ملی تصویب شد.

۳۲۹ هزار نفر از یک میلیون ۴۲۱ هزار نفر جمعیت استان مرکزی، در روستاها ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha