۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 83823976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶۴ مورد تخلف صنفی در بازار کردستان احراز شد

۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۰
کد خبر: 83823976
۶۶۴ مورد تخلف صنفی در بازار کردستان احراز شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۶۴ مورد تخلف در واحدهای صنفی و غیرصنفی استان احراز و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فرزاد سردارزاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ هزار و ۸۲۹ مورد  بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام شد، اظهار داشت: در نتیجه این بازرسی ها ۶۶۴ مورد تخلف احراز و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ارزش این پرونده‌های تشکیل شده را ۳۹ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر این ۴۵۸ مورد گشت مشترک هم در این مدت انجام شد که در نتیجه آن ۱۱۳ فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال تشکیل شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان با اشاربه اینکه طی این مدت ۲ هزار و ۸۸۸ مورد گزارش مردمی هم ثبت شده است، اضافه کرد: از گزارش‌های مردمی و ناظران افتخاری ۱۶۶ مورد تخلف به ارزش ۷۲۹ میلیون ریال احراز شد و مابقی یا احراز نشده و یا به مصالحه منجر شده است.

سردار زاده یادآور شد: بازرسی و نظارت از واحدهای عرضه کننده  کالاهای اساسی هم چون برنج، قند و شکر، روغن نباتی، حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، ماهی، قنادی و خشکبار در اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha