معاون استاندار همدان: رسانه‌ها نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: رسانه‌ها و در صدر آن‌ها صدا و سیما نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم در مبارزه با مواد مخدر دارند.

مصطفی آزادبخت روز سه‌شنبه در جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تبریک هفته قوه قضاییه افزود: رسانه‌های استکباری نمی‌گذارند اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر به مردم دنیا اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه مواد مخدر مقوله ای بسیار پیچیده، و پیشگیری بهترین راه مقابله با آن است، اظهار داشت: خانواده‌های مذهبی که با هم ارتباط تنگاتنگی دارند کمتر در معرض این بلای خانمان سوز قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در این استان ۳۵ شهید و هفت جانباز را در زمینه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ما در مبارزه با مواد مخدر آینده روشنی داریم و بعد از خانواده آموزش و پرورش نقش مهمی در مقابله با مواد مخدر دارد.

آزادبخت افزود: بر اساس آمار، میانگین همراهی مردم کشور با مسوولان در رابطه با مقابله با بیماری کرونا ۸۳ درصد بود اما این آمار برای مردم همدان ۸۶ درصد به ثبت رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: صدا و سیما می‌تواند با پخش برنامه های ممتاز، خانواده‌ها را برای مقابله با مواد مخدر هوشیار کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان نیز در این جلسه گفت: برخورد با خورده فروشان یکی از مهمترین اولویت‌های کشور در مبارزه با مواد مخدر است که این سیاست در استان همدان نیز به جد پیگیری می‌شود.

یزدان آزرمی افزود: با مردمی و همگانی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر همچون مبارزه با کرونا امیدواریم این بلای خانمان سوز از سطح جامعه ریشه کن شود.

مدیرکل بهزیستی همدان نیز در این نشست گفت: سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۱۵۰ نمایشگاه و ۲۳ همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

حمیدرضا الوند اظهار داشت: بیش از یک هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح، روحانیان و دیگر دستگاه ها در کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

وی افزود: از یکم تیر ماه همه ۴۵ کمپ ترک اعتیاد همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha