۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 83851402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار دادستان پلدختر به عدم اجرای مصوبات ستادکرونا

خرم آباد- ایرنا- دادستان پلدختر گفت: با توجه به افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان باید مصوبات جلسه ستاد کرونا در پلدختر اجرایی شود.

مرید شیخی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان پلدختر به علت شیوع بی رویه بین مردم در شهر و روستا ها جنبه الزامی پیداکرده و مسوولان باید این مصوبات  را به صورت عملی به اجرا درآورند.

وی افزود: برگزاری تجمعات و آیین ها به ویژه مراسم ترحیم و جشن های عروسی در تالارها باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شده  که باید کنترل شود.

دادستان پلدختر بر لزوم برخورد با متخلفین در این شهرستان تاکید کرد وگفت: نیروی انتظامی باید با همکاری شبکه بهداشت برابر مصوبات ستاد نسبت به پلمپ  تالارهای متخلف ،اقدام کنند.

وی،حفظ سلامت شهروندان را یکی از اولویت های مهم در شرایط کنونی در پلدختر دانست و افزود: ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا درپلدختر با محوریت شبکه بهداشت حداقل هفته ای یک بار تشکیل جلسه دهد و با ارایه بهترین راهکارهای پیشگیرانه  در اسرع وقت  نسبت به تصویب و اجرای آن اقدام شود.

دادستان پلدختر  همچنین بر اطلاع رسانی کامل مصوبات ستاد در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود:  اصحاب رسانه و خبرنگاران به ویژه مدیران کانال های تلگرامی  در شهرستان پلدختر از اطلاع رسانی زمانی و مکانی مراسم های ترحیم در راستای جلوگیری از تجمع و  شرکت مردم در این گونه مراسم ها برای حفظ سلامت افراد  به جد خودداری کنند.

شیخی از مردم خواست شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و از حضور در مکان های شلوغ ، مراسم های عروسی و عزا به ویژه مکان های مسقف به جدخودداری کرده و سلامتی خود و خانواده را به مخاطره نیندازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha