۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۰
کد خبر: 83854461
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت مستمری تامین اجتماعی در ابرکوه ۴.۲ برابر شد

یزد- ایرنا- رییس شعبه تامین اجتماعی ابرکوه بابیان اینکه حجم پرداختی مستمری‌ها از ۹۹ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال در سال ۱۳۹۲ با تدبیر و رویکرد حمایتی دولت آقای روحانی به ۴۱۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال رسیده است، گفت: پرداخت مستمری در دولت دوازدهم در این شهرستان ۴.۲ برابر شده است.

عباس حمیدی زاده، عصر روز دوشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی (۱۹ تا ۲۵ تیرماه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۳۳ هزارو ۸۰۰ نفر بیمه شده اصلی و تبعی زیر پوشش این اداره هستند، اظهارکرد: سیاست‌های دولت مبنی بر ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، ۹۰ تا ۹۸ درصد مراجعات اعم از بیمه شدگان و کارگاه‌ها به تامین اجتماعی را کاهش داده است.

وی  با بیان اینکه  تعداد بیمه شدگان اصلی  از ۱۱ هزار نفر در سال ۱۳۹۸ به ۱۲هزار نفر افزایش یافت تصریح کرد:  افزون بر ۲۵ میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه مدت به افراد تحت پوشش این سازمان پرداخت شد.

این مسوول بیان کرد: سال گذشته همچنین قبل از شیوع کرونا مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه درمانی به  شعبه تامین اجتماعی وجود داشت که هم اکنون تمدید این دفترچه‌ها به‌صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود.

رییس تامین اجتماعی ابرکوه خاطرنشان کرد: سال گذشته افزون بر ۳۰ هزار دفترچه‌های درمانی صادر و اعتبار ۴۸ هزار و ۸۸۴ دفترچه تمدید شد.

وی یادآور شد: در همین مدت افزون بر ۴۱۸ میلیارد ریال بابت تعهد بلند مدت به ۲هزار و ۲۴۲نفر    از بازنشستگان ، کار افتادگان و بازماندگان پرداخت شد.

رییس تامین اجتماعی ابرکوه با بیان اینکه این شعبه ۱۳۰ میلیارد ریال مطالبات معوق از کارگاه‌های تولیدی دارد، یادآور شد: هم اکنون هزار و ۱۵۳ کارگاه‌های تولیدی، فنی و صنعتی فعال تحت پوشش بیمه هستند که ۳۲۹ کارگاه از بخشودگی جرائم بیمه برخوردار شده‌اند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلو متری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha