کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیرین برای ساخت مدارس کودکان استثنایی

تهران-ایرنا- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تعهد ساخت پنج مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی ازسوی یک خیر مدرسه‌ساز خبر داد و گفت: خیرین ۱۴۰ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی در حوزه کودکان با نیازهای ویژه کمک کردند.

سید جواد حسینی در حاشیه افتتاح اتاق چند حسی و تاریک روناک و کلنگ زنی اولین مرکز پیش دبستانی مستقل ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه  اظهار داشت:  یکی از خیرین مدرسه ساز ساخت پنج مدرسه استثنایی را برعهده گرفت و با تعهد این خیر ساخت ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز استثنایی از ۷۲ مدرسه عبور کرد.

وی افزود: با همت خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس روز به روز به سمت اتمام ساخت ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی پیش می رویم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: مدرسه سازی خیرین  در حوزه آموزش و پرورش استثنایی از حوزه آموزش و پرورش عادی جلوتر است بگونه ای که در برخی استان ها ۸۰ درصد مدارس استثنایی توسط خیرین ساخته شده است و تاکنون ۳۲۰ مدرسه استثنایی توسط خیرین ساخته شده است.

ه گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی، حسینی با بیان این که علاوه بر خیرین باید به شکل ویژه از سازمان نوسازی و تجهیز مدارس تقدیر کرد، اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس ساخت ۱۱ سالن ورزشی و ۳۲۰ سالن ورزشی درون مدرسه برای دانش آموزان استثنایی را تقبل کرده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی ۳۲ اتاق آکوستیک برای سنجش هوش و شنوایی در ۳۲ استان، مناسب سازی ۶۴ مدرسه عادی و اوتیسم در تمامی استان ها و ساخت ۱۴ مدرسه اوتیسم در کنار حرکت پرشتاب ساخت ۲۱۰ مدرسه استثنایی از دیگر برنامه های سازمان نوسازی مدارس در حوزه آموزش و پرورش استثنایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha