راه‌اندازی پویش ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب‌ترین‌ بازی‌های موبایلی ایرانی

تهران- ایرنا - پویش «ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی» که با همکاری دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از اول مردادماه راه‌اندازی شده تا ۱۰ مرداد ادامه می‌یابد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، بر اساس آمارها، از هر ۱۰۰ نفر ایرانی ۳۵ نفر بازی‌های دیجیتالی انجام می دهند که ۲۶ درصد از این جمعیت در رده سنی ۲۰ تا ۳۴ سال هستند؛ یعنی جمعیتی جوان که در عین طرفداری از بازیهای موبایلی، دغدغه‌های خاص سن جوانی مثل ازدواج را نیز دارند، از این رو، ایده پویش «ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب ترین بازی‌های موبایلی ایرانی» شکل گرفته است.
دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق صنعت بازی، در تصمیمی مشترک ایده‌ای را برای ایجاد کمپین ترویجی و تبلیغاتی جهت توسعه فرهنگ ازدواج در ایران مطرح و طی یک تفاهم‌نامه مشترک که در سال ۹۸ به امضا رسید، قرار شد؛ این کمپین به مناسبت هفته ازدواج طراحی و اجرا شود.

بنابراین این پویش از اول مرداد ماه همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و شروع هفته ملی ازدواج، از طریق بیش از ۱۰ بازی موبایلی پرمخاطب ایرانی شروع و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.
بر این اساس، محصولات فرهنگی با موضوع ازدواج که توسط دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان حمایت شده است، در خلال بازی‌های موبایلی پر مخاطب پخش خواهند شد که برای تماشای کامل ویدیو به صفحه آپارات و اکانت اینستاگرام دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آدرس (javanan.barnamehrizi) منتقل می‌شود.
این پویش شامل بازی های پر مخاطبی مانند "آمیرزا، کوییز آو کینگز، گشت پلیس۲، فندق، گلمراد، سماور، سفره چی، GT-DragRacing، کلماتیک، شهزاد، Color Crush، هی تاکسی، Daberna و منچرز" است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha