۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 83887346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در بزرگراه امام رضا(ع) ۳۰درصد کاهش یافت

۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵
کد خبر: 83887346
تردد در بزرگراه امام رضا(ع) ۳۰درصد کاهش یافت

سمنان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: مشکلات ناشی از ویروس کرونا و محدودیت های تردد ایجاد شده به خصوص در تعطیلات نوروزی و مراعات هموطنان در کاهش سفرهای غیرضروری ، تردد در بزرگراه امام رضا (ع) را از ابتدای امسال تا پایان تیر به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داد.

بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده استان سمنان حدود ۶۰۰ کیلومتر طول دارد و محور اصلی اتصال مرکز به شرق کشور به خصوص محل تردد زائران بارگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس است.

احسان منصورکیایی روز سه شنبه به خبرنگاران ابراز داشت: سیستم‌های کنترلی موجود در محورهای مواصلاتی استان تمامی اطلاعات مربوط به تردد، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می رسانند و بر اساس داده های استخراج شده از ۵۶ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان سمنان، آمار کل تردد ثبت شده از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ، ۳۷ میلیون و ۶۴۱ هزار وسیله نقلیه بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده در این مدت، ۸ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۴۳۰ تردد معادل ۲۳ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: پرترددترین روز در بازه زمانی مورد نظر، روز جمعه شانزدهم خرداد بود به طوری که تعداد تردد در مجموع محورهـای مواصـلاتی استان در این روز ۵۱۳ هزار  وسیله نقلیه ناشی از سفرهای بازگشت و پایان تعطیلات نیمه خرداد در محور مشهد-تهران بوده است.

۲۲ دوربین نظارت تصویری ، ۵۶ دستگاه تردد شمار برخط و ۵۹ سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان تحت نظارت این اداره کل فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha