بیشتر مطالبات از سامانه ۱۱۱ خراسان شمالی در بخش عمران است

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: اکنون تماس‌های مردم با سامانه ۱۱۱ (سامانه ارتباط دولت و مردم) فقط درخواست کمک مالی و معیشتی نیست بلکه آنها خواستار عمران و آبادانی مناطق محل سکونت خود هستند.

مهدی کرامتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه بیشترین تماس ها با سامانه ۱۱۱ استان در حوزه عمران شهری و روستایی است در باره نیازها و درخواست های مطرح شده توسط مردم اظهار داشت: در مقطعی از زمان، درخواست مساعدت معیشتی، بیشترین نیاز مراجعه کنندگان بود اما اکنون درخواست ها به بهبود وضعیت عمران و آبادی شهری و روستایی سوق یافته است. 

وی خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال ۹۸ تاکنون، ٢٢ نفر از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها، در دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری حضور یافته اند و پاسخگوی ۸۱۶ مورد تماس بوده اند. 

وی افزود: از این تعداد تماس و درخواست، برای ۵۱ مورد اقدام مثبت انجام  و پیگیری ها منجر به نتیجه شده و ۴۹ مورد در دست اقدام و پیگیری است و پاسخگویی به مابقی درخواست ها در چهارچوب قوانین میسر نشده است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۸۶ مورد مشاوره و راهنمایی به شهروندان داده شده است.

کرامتی گفت: یکی از راهبردهای اساسی دولت دهم و یازدهم ارتباط موثر با مردم، تکریم ارباب رجوع، پاسخ به درخواست مردم و رسیدگی به شکایت ها است، البته این، راهبرد نظام است و دولت هم بر آن تاکید دارد. 

وی اظهار داشت: برای اینکه تکریم ارباب رجوع، محقق شود و ارتباط با مردم موثر و بهینه باشد، دولت تلاش دارد تا از تمام ظرفیت ها استفاده کند و شماره تلفن ۱۱۱ به عنوان یکی از کانال های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راه اندازی شد. 

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: اکنون هر فرد در هر نقطه از کشور، با تماس با این شماره با سایت پاسخگویی سامد استان ارتباط برقرار می کند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha