مهدی کرامتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه بیشترین تماس ها با سامانه ۱۱۱ استان در حوزه عمران شهری و روستایی است در باره نیازها و درخواست های مطرح شده توسط مردم اظهار داشت: در مقطعی از زمان، درخواست مساعدت معیشتی، بیشترین نیاز مراجعه کنندگان بود اما اکنون درخواست ها به بهبود وضعیت عمران و آبادی شهری و روستایی سوق یافته است.
وی خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال ۹۸ تاکنون، ٢٢ نفر از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها، در دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری حضور یافته اند و پاسخگوی ۸۱۶ مورد تماس بوده اند.
وی افزود: از این تعداد تماس و درخواست، برای ۵۱ مورد اقدام مثبت انجام و پیگیری ها منجر به نتیجه شده و ۴۹ مورد در دست اقدام و پیگیری است و پاسخگویی به مابقی درخواست ها در چهارچوب قوانین میسر نشده است.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۸۶ مورد مشاوره و راهنمایی به شهروندان داده شده است.
کرامتی گفت: یکی از راهبردهای اساسی دولت دهم و یازدهم ارتباط موثر با مردم، تکریم ارباب رجوع، پاسخ به درخواست مردم و رسیدگی به شکایت ها است، البته این، راهبرد نظام است و دولت هم بر آن تاکید دارد.
وی اظهار داشت: برای اینکه تکریم ارباب رجوع، محقق شود و ارتباط با مردم موثر و بهینه باشد، دولت تلاش دارد تا از تمام ظرفیت ها استفاده کند و شماره تلفن ۱۱۱ به عنوان یکی از کانال های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راه اندازی شد.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: اکنون هر فرد در هر نقطه از کشور، با تماس با این شماره با سایت پاسخگویی سامد استان ارتباط برقرار می کند.
نظر شما