۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83890356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی خودرو در محور میامی - سبزوار پنج مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت : واژگونی یک دستگاه خودروی لیفان در محور میامی - سبزوار ، محور عباس آباد پنج مصدوم داشت.

ناصر سلمانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا زمان حادثه ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه اعلام کرد و  افزود: مصدومان  پس از اقدام‌های نخستین کارشناسان اورژانس پایگاه امداد جاده‌ای عباس آباد برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد : چهار تن از مصدومان که شرایط حادتری داشتند با بالگرد و یک مصدوم دیگر با آمبولانس پایگاه جاده‌ای عباس آباد میامی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: یک تن از مصدومان حادثه نوزاد ۱۸ ماهه است.

محور میامی - سبزوار از راه های پرتردد کشور است، هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha