۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83894778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس هواشناسی: وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب کرمان است

کرمان - ایرنا - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر امروز (دوشنبه) افزایش ابر، وزش باد، گرد و خاک، رگبار و رعد و برق در پاره‌ای نقاط جنوب، جنوب غرب و غرب این استان پیش‌بینی می‌شود.

مریم سلاجقه روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین امروز پدیده غالب در شرق استان کرمان وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کمینه و بیشینه دمای ایستگاه‌های هواشناسی استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های انار ۲۳.۸ و ۳۸.۶ سانتی‌گراد، بافت ۱۹.۴ و ۳۱، بم ۳۰.۳ و ۴۳.۱، جیرفت ۳۱ و ۴۲.۴، رفسنجان ۲۱.۸ و ۳۸.۹، زرند ۲۰.۶ و ۳۹.۴، سیرجان ۲۰.۸ و ۳۷.۲، شهداد ۳۵ و ۴۵.۴، شهربابک ۲۰.۶ و ۳۷.۵، کرمان ۱۸.۵ و ۳۶.۸، کهنوج ۳۱ و ۴۲.۴، لاله زار ۱۲ و ۲۶، کوهبنان ۱۷ و ۳۰، عنبرآباد ۳۰.۴ و ۴۴.۲، راین ۱۶.۷ و ۳۱.۶، صفائیه رفسنجان ۲۴.۶ و ۴۰.۶، دشتخاک ۱۶.۸ و ۲۹.۶ و بردسیر ۱۷.۵ و ۳۳.۷ سانتی گراد است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان ادامه داد: کمینه و بیشنه دمای میانده جیرفت ۲۸.۱ و ۴۲.۸، رابر ۱۸.۱ و ۲۹.۱، راور ۲۴.۶ و ۳۹.۵،  رودبار ۳۳ و ۴۳.۹، فیض آباد ۲۳.۵ و ۳۱.۴، جوزم شهربابک ۱۸ و ۳۱.۵، ساردوئی ۱۲.۸ و  ۲۳.۸، نرماشیر ۳۰.۳ و ۴۴.۱، قلعه گنج ۳۰ و ۴۴، ماهان ۲۰.۲ و ۳۵.۶، گلباف ۲۱.۸ و ۳۳.۸، ریگان ۳۲.۹ و ۴۵.۲، فهرج ۲۹.۵ و ۴۵.۷، دانشگاه باهنر ۱۵.۹ و ۳۶.۴، ارزوئیه ۲۷ و ۴۳.۳ و منوجان ۳۱.۹ و ۴۲.۲ سانتی گراد است.

سلاجقه خاطرنشان کرد: دمای هوای لاله زار با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد سردترین و فهرج با دمای ۴۵.۷ سانتی گراد به عنوان گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha