۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83897374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۳۰ برنامه فرهنگی در دهه امامت و ولایت در خراسان شمالی  

بجنورد-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ۳۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت هنر برای ترویج فرهنگ علوی، استفاده شود.

حسین فرخنده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتابت خوشنویسی، طراحی پوستر، مسابقه مجازی کتاب خوانی، نقاشی کودکان، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع غدیرشناسی و بازشناسی غدیر را از مهم‌ترین برنامه های دهه امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش موثر فعالیت های فرهنگی و هنری در ترویج فرهنگ نبوی و علوی، گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت اختتامیه دومین جشنواره فرهنگ علوی برگزار می شود و در این زمینه تاکنون ۴۰ اثر در زمینه های مختلف به دست رسیده است. 

وی، اظهار داشت: نمایشنامه خوانی، تولید فیلم کوتاه و پخش در فضای مجازی، برگزاری دومین دوره استانی تربیت مربیان غدیر و نهج البلاغه برای ۱۴ نفر با اهدای گواهینامه آموزشی، تقدیر از فعالان حوزه غدیر و نهج البلاغه از دیگر برنامه های این روزها است. 

فرخنده با اشاره به ادامه همایش مواسات و همدلی تصریح کرد: توزیع مواد غذایی و بهداشتی به وسیله موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد از برنامه های این دهه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، معرفی ۹ نفر مربی و پنج نفر حافظ غدیر به ستاد کشور برای شرکت در پنجمین کلاس مربیان آموزشی غدیر را از دیگر برنامه های اجرایی در دهه امامت و ولایت یاد کرد. 

۱۰ تا ۱۸ ذی الحجه که امسال مصادف با ۱۰ تا ۱۸ مردادماه است، به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha