۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۷:۱۶
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 83897707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس دوومیدانی: فدراسیون به فکر جذب حامی مالی باشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت دو و میدانی گفت: حامیان مالی رغبتی برای سرمایه‌گذاری در دوومیدانی ندارند و باید تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود. فدراسیون باید برای جذب حامیان مالی تلاش کند.

«امیر پیاهو» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نداشتن رییس و اداره شدن فدراسیون با سرپرست بزرگ‌ترین مشکل دو و میدانی است اما حضور «مهدی مبینی» به عنوان سرپرست سبب شد تا نسبت به گذشته خیلی از مشکلات کمتر شود.

وی افزود: رییس بعدی شرایط سختی را سپری خواهد کرد تا این فدراسیون را از نو بسازد. رییس جدید باید نگاهی ملی و یکسان به تمامی استان‌ها داشته باشد و از قهرمانان ملی حمایت بیشتری کند. برای هر قهرمانی خیلی خرج می‌شود و وقتی به نتیجه خوبی می‌رسند، رها می‌شوند و این شیوه درست نیست. باید از آنان در بدنه تیم‌های ملی استفاده شود.

پیشکسوت دو و میدانی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا دو و میدانی‌کاران به مشکل برخوردند و همچنین باشگاه‌ها به سمت دو و میدانی نمی‌آیند و تعداد حامیان مالی کم است. در این زمینه باید تمهیداتی اندیشیده شود تا تعداد باشگاه‌ها بالا برود و ورزشکاران درآمدی داشته باشند. باید برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه صورت گیرد تا باشگاه‌ها را مجبور به تیم داری کنند و این امر کمک بزرگی به رشد دو و میدانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha