۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۲
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 83898075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استخر شنای آستارا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۲
کد خبر: 83898075
استخر شنای آستارا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: استخر شنای بانوان مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال تکمیل و از آن بهره‌برداری خواهد شد.

وحید خاصی پور روز چهارشنبه در اداره ورزش و جوانان آستارا اظهار کرد: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر نیاز است و در روزهای گذشته با پیگیری نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن تصویب شده است.

وی بیان کرد: اجرای این طرح به مساحت هزار و ۵۷ متر مربع از سال ۸۶ آغاز و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و با توجه به نبود استخر ورزشی در آستارا، آموزش شنا در فصل تابستان در ساحل آستارا و در فصول دیگر در استخر شهرهای همجوار برگزار می شود.

وی بیان کرد: برای راه اندازی سیستم روشنایی مجموعه ورزشی وحدت ۲۵ میلیارد ریال نیاز است و امسال با همکاری سمن ها و هیات های ورزشی، ۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار و ۸۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: چهار قطعه زمین از اراضی تحت تملک این اداره برای ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس آباد اختصاص یافته است و هر قطعه زمین با ابعاد ۲۰ در ۲۵ متر با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ورزشکاران آستارا ۹۳ مدال در مسابقات استانی، ۵۲ مدال در مسابقات ملی و ۲۸ مدال در مسابقات بین المللی کسب کردند و ۴۶ باشگاه ورزشی در این شهرستان فعال است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha