۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83898274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعیت امام رضایی‌ها هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع کرد

شهرکرد- ایرنا- مسوول جمعیت امام رضایی‌ها در چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از افراد آسیب‌دیده کرونا در استان ، این جمعیت یکهزار بسته معیشتی بین این افراد توزیع کرد.

محسن غلامی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران استان در سالن اجتماعات شهرداری شهرکرد، با اشاره به اینکه این جمعیت از اسفندماه سال‌گذشته در استان به صورت رسمی فعال شده است، افزود: این موسسه فروردین‌ماه امسال به ثبت رسید و در این مدت اعضای جمعیت بیش از یکهزار بسته معیشتی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال را تهیه و بین آسیب‌دیدگان توزیع کردند.

وی به تهیه و توزیع بیش از سه هزار ماسک بین افراد نیازمند در این ایام اشاره کرد و گفت: ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین مساجد از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط اعضای این جمعیت بوده است.

وی اظهار داشت: ضدعفونی کرن منازل جانبازان قطع نخاعی و همچنین ویلچر آنها و ضدعفونی کردن مناطل جانبازان ۷۰ درصد و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مدت توسط اعضای این جمعیت بوده است.

غلامی با تاکید براینکه ضدعفونی کردن این اماکن براساس مصوبه ستاد مدافعان سلامت به ‌این جمعیت واگذار شده بود، افزود: تمام مراحل ضدعفونی کردن و همچنین جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی با تلاش اعضای جمعیت اجرا شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کمک به این جمعیت با شماره گیری کد دستوری #۸۸۸*۷۸۰* می‌توانند کمکهای خود را واریز کنند و یا با مراجعه به سایت امام رضایی‌ها در این جمعیت عضو شوند.

جمعیت امام رضایی‌های کشور در تاریخ ۱۵ آذرماه سال ۹۶ در کشور فعال شده است که این جمعیت در تمام مراحل بحرانی از جمله سیل، زلزله و ایام کرونایی به کمک و یاری مردم پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha