نماینده مجلس: نگاه وزیر پیشنهادی صمت، راهبردی است
حسین مدرس خیابانی گزینه پیشنهادی رییس جمهوری به مجلس برای تصدی وزارت صمت

لارستان- ایرنا- عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و رویکرد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به این حوزه مثبت، راهبردی و قابل دفاع است.

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  مدرسی خیابانی ( وزیر پیشنهادی صمت) در طول حدود سه ماه سرپرستی این وزارتخانه نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته است ظرفیت‌های لازم را برای بهبود نسبی بازار به کار گیرد. 

وی با بیان اینکه هرچند برای تعادل و وضعیت صنعت هنوز راهی طولانی در پیش داریم، اما عملکردها ، رویکردها و برنامه های مدرسی خیابانی به بخش صنعت نشان می دهد که وی به دنبال تحول در این حوزه است و همچنین انگیزه بالایی برای حل مشکلات دارد.

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز همچنین یادآور شد:از دیگر شاخص های مثبت وزیر پیشنهادی صمت جوان بودن وی است و همین روحیه جوانی در حل مشکلات بسیار با اهمیت است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان متعهد، انقلابی و متخصص در مناصب مدیریتی کشور مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است، افزود: امیدواریم از ظرفیت جوانان، نخبگان و موسسه های دانش بنیان که می‌توانند در حل مشکلات صنعت و معدن مفید باشند نیز بهره لازم برده شود.

حسین‌زاده به اشاره به برخی انتظارات از وزیر پیشنهادی صمت نیز گفت: مدرسی خیابانی در صورت رای اعتماد از مجلس باید ساماندهی بازار خودرو همچنین دیگر صنایع را با تشکیل کمیته‌های لازم در هر حوزه را در دستور و اولویت خود قرار دهند تا فضای بازار به تعادل نسبی برسد.

حسین مدرس خیابانی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است. وی حدود۱۷ سال در وزارت بازرگانی در مسئولیت‌هایی چون قائم‌مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل تامین و توزیع کالا، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نزدیک به ۱۰ سال بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت‌های سیمان زنجان، سیمان فیروزکوه، مجتمع فولاد خراسان، موتور سازان (تراکتورسازی ایران)، سیمان مازندران، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات را در کارنامه خود دارد.

گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت، کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناس ارشد مهندسی صنایع، دوره دکترای مدیریت استراتژیک را در سوابق تحصیلی خود دارد.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌شود

حسن روحانی رییس جمهوری ۲۲ اردیبهشت ماه حسین مدرسی خیابانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده بود.

لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۷ کیلومتری شیراز در جنوب فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha