حاشیه‌های کنفرانس مطبوعاتی مربیان فجر شیراز وآریو اسلامشهر/از اسم رمز تا تعطیل کردن فوتبال
بازی فجر و آریو اسلامشهر

شیراز-ایرنا- کنفرانس مطبوعاتی مربیان  تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و آریو اسلامشهر تهران که پس از بازی در شیراز برگزار شد،حاشیه‌ هایی به دنبال داشت که می توان به رمزهایی که  بین مربیان و بازیکنان است تا تعطیل کردن فوتبال اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در فوتبال ایران فرق نمی کند چه لیگ برتر باشد و چه دسته های پایین تر که در آن حاشیه جای متن را گرفته است و اوج آن هم زمین های بی کیفیت است که آبروی ورزش ایران را برده است و تماشاگران تیم استقلال هم به هنگام بازی این تیم مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا در زمین بی کیفیت شهر قدس ( قلعه حسن خان ) شعار علیه مسئولان سر دادند.

فوتبالی که ساز و کار حرفه ای ندارد

فوتبال ایران ۲۴ سال است حرفه ای شده اما به هیچ عنوان سازوکار حرفه ای در آن دیده نمی شود و تیم ها می آیند به هر قیمتی نتیجه بگیرند چرا که اگر غیر از این باشد ترکش های عدم نتیجه گیری متوجه مربیان تیم ها و مدیران باشگاه می شود و برای همین هم برخی از مربیان می آیند به هر قیمتی که شده نتیجه بگیرند و سرمربی فجر شهید سپاسی هم به رمزهایی اشاره کرد که جای تامل و تعقل دارد.

داوران باید یاد بگیریند به فوتبال بازی کردن تیم ها کمک کنند

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:‌سوت داور می تواند کمک کند به تیمی که فوتبال را خراب کند و از آن طرف بازی تیمی که می خواهد فوتبال بازی کند را خراب کند و داور این بازی چنین شرایطی را داشت.

پیروز قربانی ادامه داد:‌ بازی فوق العاده سختی بود و از قبل پیش بینی کرده بودیم با توجه به سبکی که حریف بازی می کرد.

حاشیه‌های کنفرانس مطبوعاتی مربیان فجر شیراز وآریو اسلامشهر/از اسم رمز تا تعطیل کردن فوتبال
پیروز قربانی سر مربی تیم فجر

رمز و راز، از یک تا سیزده بخواب و بیارام

کاپیتان اسبق تیم استقلال تهران ادامه داد:‌ امروز یاد گرفتیم در کنار زمین از یک تا سیزده چه معنی می دهد،‌ یک یعنی بخواب، ‌۲ یعنی دراز بکشٰ، سه یعنی بیارام، چهار یعنی سرتو بر بالین بگذار و ادامه ماجرا و در نیمه اول چند بار بازی از جریان افتاد اما داور محترم ۲ دقیقه وقت اضافه گرفت.

این سبک فوتبال در دنیا منسوخ شده است

قربانی درعین حال اضافه کرد:‌ تیم فجر از ایده هایی که داشتم فاصله داشت اما داور کمک می کند به تیم هایی که می آیند فوتبال را خراب کنند و باید بگویم این سبک فوتبال در تمام دنیا منسو خ شده است.

او ادامه داد:‌ دوستان کار می کنند با زنگ زدن به این و آن، یک حرف دارم، از این آقایانی که در راس هستند، می خواهم سربسته حرف بزنم اما مربی تیم های بزرگی هستند خواهش می کنم خواهش می کنم در کار انتخاب مربیان تیم ها دخالت نکنند چرا که به فوتبال ظلم می کنند.

برخی افراد در قهوه ‌خانه تیم می گیرند

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در ادامه سخنانش بیان کرد:‌ آدم هایی هستند که برای فوتبال زحمت می کشند کار می کنند و در خانه می نشینند اما یک سری آدم هایی هم هستند که در قهوه خانه تیم می گیرند و آن هم با یک سری شرایطی که دارند و دفعه دیگر اسم می آورم، شاگرد خیلی از آنها بودم مخلص آنها هستم اما دفعه بعد اسم انها را می آورم چون اینجوری به فوتبال خیانت می شود.

قربانی اضافه کرد:‌ بگذارید آنهایی که زحمت می کشند و به جایی وصل نیستند بیایند تیم بگیرند با تلفن زدن و قسم دادن برای من تیم بگیر یا مربی دروازه بان ها را فلانی یگذار، میگن چشم، برای اینکه سال بعد برای ما تیم بگیرند و این خیانت است.

یک سری مربی ها کوچه خیابانی هستند،‌ یک سری قورمه سبزی

اما سرمربی تیم آریو اسلامشهر هم صحبت هایش را اینگونه شروع کرد: صحبت های ما اینجا بیشتر توجیه است ، من می آیم می گویم تیم ما خوب است ولی بعد می روم می نشینم در برنامه تلویزیونی از بارسلونا ایراد می گیرم، بعد می آیند می گویند یه سری مربی ها کوچه خیابونی و یه سری قورمه سبزی هستند، حرف هایی که خودم همان کارها را می کنم ، زمانی می توانم علیه کسانی صحبت کنم که خودم یک سری مسایل را رعایت کنم.

وحید بیاتلو ادامه داد:‌ برابر فجر هشت فرصت صد در صد گلزنی را از دست دادیم،‌ من هفت بار در شیراز با فجر بازی کردم تو این هفت بازی اینقدر موقعیت از دست نداده بودیم و در نیمه اول پنج موقعیت و در نیمه دوم سه تا فرصت داشتیم و دروازه بان فجر خوب کارکرد و باید واقعیت را گفت و فجر را نجات داد.

حاشیه‌های کنفرانس مطبوعاتی مربیان فجر شیراز وآریو اسلامشهر/از اسم رمز تا تعطیل کردن فوتبال
وحید بیاتلو سر مربی آریو اسلامشهر

حرف بزنیم محروم می شویم

بیاتلو بیان کرد: ‌ما باید یاد بگیریم با یکی که هم زبان هستیم،توقع هم سویی نداشته باشیم به عنوان مثال می گویم مثلا اگر فلان زبان و گویش را دارم به نفع من جبهه بگیرند، فلان طایفه بگوید به نفع ما باید اقدام کنند و ... این فوتبال درست نمی شود ما از اسلامشهر آمده ایم جنوب ایران تا با تیم شیراز رقابت کنیم.

فوتبال ایران برای ۲ سال تعطیل شود

سر مربی تیم آریو اظهار کرد:‌ این واقعیت ها را باید بگویم این از وضع چمن و آن از وضع وی ای آر، به نظرم خیلی کار داریم باید فوتبال را ۲سال تعطیل بعد همه چیز ها را درست کنیم تا حق کسی ضایع نشود، ما هزار کیلومترآمدیم و این همه هزینه کردیم و آمدیم کمک داور یک پرچم الکی زد بازی را دادیم رفت، نمی گویم عمدی این کار کرده اما به نظرم مفت باختیم و تبریک می گویم به تیم فجر.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و آریو اسلامشهر تهران شامگاه سه شنبه ۲۷ شهریورماه از هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک کشوردر ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه یک بر صفربه سود فجر تمام شد.

با پایان هفته دوم تیم مس شهر بابک کرمان با ۶ امتیاز در صدر جدول ایستاد؛ تیم فجر با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد و تیم پیکان تهران هم با چهار امتیاز سوم است.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha