۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85602275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وفای به عهد استاندار فارس در بیستمین میز خدمت‌رسانی به جوانان

شیراز - ایرنا - آخرین جمعه شهریور نیز مسجد دانشگاه شیراز میزبان میز خدمت استاندار فارس برای جوانان شیراز بود تا او برای بیستمین ماه متوالی به وعده‌ای که آذرماه ۱۴۰۱ در جمع دانشجویان داد، پایبند مانده باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس وعده‌ای که استاندار فارس در نخستین سال فعالیت خود، به دانشجویان شیراز داد، محمدهادی ایمانیه آخرین جمعه هر ماه را به برپایی میز خدمت برای جوانان و شنیدن و پیگیری بی‌واسطه مشکلات آنها اختصاص می‌دهد

او ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در آیین روز دانشجو گفت: جمعه پایانی هر ماه میز خدمت ویژه جوانان راه‌اندازی می‌شود تا بی‌واسطه، مطالبه‌ها و مشکلات آنها را رسیدگی و حل کند یا به مدیران مربوطه ارجاع دهد.

بر اساس گفته محمدهادی ایمانیه در میزهای خدمتی که ویژه جوانان برگزار می‌شود، حضور افراد بالای ۴۰ سال ممنوع است تا به طور خاص به مشکلات و دغدغه‌های این قشر رسیدگی شود.

وفای به عهد استاندار فارس در بیستمین میز خدمت‌رسانی به جوانان

همراهی مدیران با استاندار فارس برای رسیدگی به مشکلات جوانان

در ادامه برپایی این میز خدمت ایمانیه با جوانان فارس که بی‌وقفه طی نزدیک به ۲ سال اخیر ادامه یافته، امروز سی‌ام شهریور ماه بیستمین میزخدمت جوانان و دانشجویان با استاندار فارس، صبح جمعه برگزار شد.

از آنجا که به گفته استاندار فارس، بیشترین مشکلات مطرح شده جوانان و دانشجویان در این میزهای اختصاصی، بیشتر معطوف به اشتغال، تحصیل و ازدواج است، میزخدمت بیستم که به روال گذشته در مسجد دانشگاه شیراز برگزار می‌شد، با همراهی مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان، رئیس پارک علم و فناوری فارس، نماینده شورای هماهنگی بانکهای استان، نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این میز خدمت، استاندار را همراهی کردند تا رسیدگی و حل مشکلات جوانان حاضر در این برنامه شتاب بیشتری بگیرد.

وفای به عهد استاندار فارس در بیستمین میز خدمت‌رسانی به جوانان

دیدار استاندار با ۳۰ جوان

در بیستمین میز خدمت اختصاصی استاندار فارس ، ۳۰ نفر از دانشجویان و جوانان استان فارس بی واسطه و چهره به چهره با محمدهادی ایمانیه ملاقات کردند و مطالبه‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با او در میان گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha