۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83903386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس گیلان از ۱۵ شهریور بازگشایی می شود

۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83903386
مدارس گیلان از ۱۵ شهریور  بازگشایی می شود

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۱۵ شهریور گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در گیلان لحاظ می شود لذا خانواده ها نگران نباشند.

محمد رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تمهیدات لازم بهداشتی برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: با برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرهای با وضعیت سفید، زرد و قرمز آمادگی داریم.

وی افزود: آموزش و پرورش امسال در وضعیت سفید کرونایی، کلاس ها را به صورت حضوری تشکیل خواهد داد، در وضعیت زرد هم کلاس ها به صورت حضوری و برخط ساماندهی می شود ضمن اینکه در وضعیت قرمز کلاس ها به صورت غیرحضوری است و محتوای آموزشی به شیوه مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فعالیت شبکه شاد با هدف حفظ فضای آموزشی در زمان تشکیل نشدن کلاس های حضوری خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای پشتیبانی فنی، آموزشی و مدیریت کلاس های مجازی انجام شده است.

وی درباره اقدامات بهداشتی در آماده سازی هنگام گشایش واحدهای آموزشی اظهار داشت: ضدعفونی مستمر مدارس انجام می گیرد، فاصله صندلی دانش آموزان با یکدیگر یک و نیم متر خواهد بود ضمن اینکه استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی شخصی برای دانش آموزان الزامی است.

استان گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت  دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha