هنرمند ارومیه‌ای مقام برگزیده دوسالانه بین‌المللی پوستر مکزیک را کسب کرد

ارومیه- ایرنا- مسوول روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: "بهزاد آهنگری" گرافیست ارومیه‌ای مقام برگزیده شانزدهمین دوسالانه بین المللی پوستر مکزیک را در سال ۲۰۲۰ کسب کرد.

داریوش علیزاده روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هنرمند ارومیه‌ای، یکی از هنرمندان مطرح و از فعالان هنری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال‌های اخیر است که در این دوسالانه هنری با ارائه پوستر" بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت" شرکت کرده بود.

وی اضافه کرد: "آهنگری" متولد سال ۱۳۶۶ در شهرستان ارومیه بوده و کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد پژوهش هنر دارد .

مسوول روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: او پیش از این نیز کسب مقام های برگزیده بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد. کتابهای " فرم و محتوا در پوستر و آرایه های تزئینی در مسجد جامع ارومیه " از تالیفات این معلم و استاد دانشگاه تاکنون بوده است.

شانزدهمین دوسالانه بین المللی پوستر مکزیک طی سال جاری در بخش‌های مختلف از جمله تنوع محیط زیست ،عدم خشونت علیه زنان و جامعه بدون فساد برگزار شد که به غیر از بهزاد آهنگری از ارومیه ۱۸ نفر هنرمند ایرانی دیگر نیز مقام‌های برتر و برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف را کسب کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha