عنایتالله رحیمی، پنجشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان فارس در شیراز افزود: بر همین اساس مردم را میتوان ارزیاب اصلی فعالیت دستگاهها دانست و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان نیز باید بکوشند که در ارائه خدمات، رضایت مراجعان را جلب کنند.
وی، ارتقای بهرهوری نیروی انسانی و مدیریت را از جمله ضروریات کاری دستگاههای اجرایی برشمرد و بیان داشت: توسعه بهرهوری باید منجر به تسهیل در فعالیتهای بخش خصوصی و تعاونی شود و ما نیازمند ارزیابی هستیم تا از این طریق حرکت رو به جلو و اصلاح روشها شکل گیرد.
استاندار فارس، همچنین تصمیمات شورای راهبردی توسعه مدیریت را مهم توصیف کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست که به این مصوبات توجه کنند.
رحیمی ادامه داد: بدون تردید یکی از مهمترین شوراهای مشورتی در قالب همین ساختار طراحی شده که میتواند تصمیمات اثرگذاری در امور مدیریتی اتخاذ کند.
استاندار فارس: رضایتمندی مردم معیاری مناسب برای ارزیابی دستگاههای اجرایی است
۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
کد خبر:
83906386
شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: رضایتمندی مردم معیاری مناسب برای بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات است.
اخبار مرتبط
-
استاندار فارس: سرگردانکردن مردم در ادارات مصداق منکر است
شیراز- ایرنا- « تبعیض در ارائه خدمات، اخاذی، رشوهخواری، سفارشی عمل کردن در انجام خدمات، سرگردان…
-
شهرداریها بحث تکریم ارباب رجوع را با جدیت دنبال کنند
شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: شهرداریها بحث تکریم ارباب…
نظر شما