سفیر ایران در پاکستان: فشار حداکثری ترامپ موجب مقاومت حداکثری ایران می‌شود

اسلام‌آباد - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با یادآوری شکست دیپلماتیک شرم آور دیگری برای ایالات متحده در شورای امنیت سازمان ملل، تاکید کرد: ترامپ باید بداند که فشار حداکثری بر ایران منجر به حداکثر مقاومت ما خواهد شد.

«سید محمد علی حسینی» روز شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: جلسه رای گذاری روز گذشته در شورای امنیت سازمان ملل شکست شرم آور دیگری برای آمریکایی را رقم زد البته آنان باید از جمهوری دومینیکن تشکر کنند که آمریکا را از انزاوی کامل نجات داد.
وی افزود: دولت دونالد ترامپ باید تاکنون فهمیده باشد که فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران به افزایش مقاومت این کشور منجر خواهد شد.
سفیر ایران در پاکستان گفت: آمریکا بهتر است به جای متوسل شدن به تهدید و ارعاب و تلاش بی ثمر برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران، به رقابت های داخلی در کشورش برای تولید و فروش تسلیحات که در نتیجه آن داشتن دنیایی صلح آمیز به رویا تبدیل شده است را پایان دهد.

قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران عصر جمعه با ۱۱ رای ممتنع (بلژیک، استونی، فرانسه، آلمان، اندونزی، نیجر، سنت ویسنت، آفریقای جنوبی، تونس، انگلیس و ویتنام)، ۲ رای موافق آمریکا و جمهوری دومینیکن و ۲ رای مخالف روسیه و چین به تصویب نرسید.

سخنگوی وزرات امورخارجه امروز در واکنش به شکست تاریخی آمریکا برابر ایران تاکید کرد: دیپلماسی فعال ایران در کنار استحکام حقوقی برجام، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،   «سید عباس موسوی» در واکنش به شکست تاریخی آمریکا در برابر ایران در حساب توئیتری خود نوشت: در تاریخ ۷۵ ساله سازمان ملل سابقه نداشته که آمریکا تا این حد منزوی باشد. به‌رغم همه سفرها، فشارها و دوره گردی‌ها، آمریکا توانست فقط یک کشور کوچک را با خود همراه کند.

موسوی یادآور شد: دیشب دیپلماسی فعال ایران در کنار استحکام حقوقی برجام آمریکا را برای چندمین بار در شورای امنیت شکست داد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha