۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83912058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من»

۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83912058
اضافه شدن ۱۰ سرویس جدید به «تهران من»

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال اضافه شود، سامانه‌ای که سبب افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری شده است.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، محمد فرجود روز سه شنبه یکی از مهم‌ترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداخت‌های خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد و افزود: از زمان راه‌اندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداخت‌های شهری شهروندان از این طریق انجام می‌شود به خصوص در بخش طرح ترافیک، «تهران من» و سایر پرداخت های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است. به طوری هم اکنون ۱۵ درصد عوارض خودرو به صورت برخط از سوی شهروندان پرداخت می‌شود.

وبه گفته وی؛ اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کدملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند ، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: این سامانه از مراجعه حضوری و یا تماس های غیرضروری  کم می کند. 

وی گفت: این سامانه باید به شهروندان بیشتر معرفی شود. 

 فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویس‌ها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن ها قضاوت کرد. 

وی ارایه سرویس پارک حاشیه ای در «تهران من» را مثال زد و گفت: شهروندان می توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزییات هزینه های مربوطه ، براحتی محل های پارک حاشیه ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha