بهره برداری از طرح‌های مهم کردستان امسال انجام می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و تامین اعتبارات مورد نیاز امسال (۱۳۹۹)، سال بهره برداری از طرح‌های مهم این استان است.

به گزارش ایرنا، بهرام نصراللهی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری استاندار کردستان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: امسال به منظور اتمام حدود ۵۰ طرح اولویت‌ دار نیمه تمام این استان،  اعتبارات مورد نیاز تامین شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری برای برخی از طرح‌ها در سه ماهه اول سال مالی بیش از ۱۰۰ درصد تخصیص داشتیم که راه آهن همدان - سنندج، اتمام عملیات عمرانی زه کشی سد گاران، امیرآباد و رمشت از جمله این طرح‌ها است.

نصراللهی زاده افزود: راه آهن همدان - سنندج، گردنه صلوات آباد (همدان - سنندج) راه سنندج - مریوان، راه بانه به مریوان (سوته - بانه)، سقز - مریوان، کامیاران - مریوان، سه راهی حزب الله مریوان، سروآباد و پاوه (مسیر توریستی هورامانات) و مسیر بیجار - همدان از جمله طرح‌های حوزه راه استان است که در طول سال مالی ۱۳۹۹ به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی یادآور شد: در طول ارایه خدمت دولت تدبیر و امید علاوه بر احداث حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی، موفق شدیم آب شرب مورد نیاز تمام شهرهای استان را تا افق ۱۴۲۵ تامین کنیم همچنین در این دولت با بهره برداری از ۱۴۰ طرح زیرساختی ورزشی سرانه ورزشی استان از رتبه ۲۹ کشور با ۱۳ رتبه صعود به رتبه ۱۶ کشور رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به اهیت رسانه در توسعه گفت: اهمیت نشان دادن یک کمی و کاستی از استان و یادآوری آن به تصمیم گیرندگان برای حل موضوع کمتر از اجرای طرح‌ها نبوده که این رسالت رسانه‌ها در جامعه است تا حق اطلاع رسانی نسبت به مردم به عنوان یخشی از حقوق شهروندی ادا شود.

وی تاکید کرد: وظیفه ما حفظ و امید مردم است که این اقدام با انعکاس درست و واقع گرایانه کارها و اقدامات انجام می‌شود و باور دارم اقدامات قابل توجه و ارزشمندی در سطح استان در بخش‌های مختلف در حال انجام بوده که نوید بخش روزهای درخشان‌تر و آینده روشن‌تری را برای توسعه استان می‌دهد.

نصراللهی زاده افزود: بدون وجود یک مکانیسم رسانه‌ای مردم در جریان خدمات و مسائل مربوط به کشور خود قرار نمی‌گیرند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی مشکلات مردم را انکار نمی‌کنیم اما انعکاس اقدامات می‌تواند امید آفرینی در جامعه را بیشتر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha