۱۰ طرح هادی در روستاهای کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۰ طرح هادی روستایی با صرف اعتبار ۳۷ میلیارد ریال در روستاهای این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا قادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضرطرح هادی برای  هزار و ۳۴۸ روستای استان تهیه و در ۵۳۰ روستا اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح چهل و پنج هزار و صد و نود و پنجمین واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی در هفته دولت در استان، افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۶۲ واحد مسکن شهری برای قشار کم‌درآمد، چهار هزار و ۵۱۱ واحد مسکونی مهر در شههرای زیر۲۵ هزار نفر جمعیت، ۴۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی احداث و ۲ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومین در دست اجرا است.

قادری به کمک‌رسانی بنیاد مسکن کردستان به مناطق حادثه دیده کشور ناشی از حوادث غیرمترقبه هم اشاره کرد و افزود:  هزار و پانصدمین واحد بازسازی شده ناشی از وقوع سیل در استان همزمان با هفته دولت به متقاضیان واگذار می شود و علاوه بر آن هزار و ۷۳۶ واحد مسکونی احداثی توسط این بنیاد در منطقه سیل‌زده الیگودرز و ازنا تحویل می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان اضافه کرد: به میمنت هفته دولت، ۲ هزار و ۵۴ واحد تعمیری در مناطق سیل زده ستان لرستان هم تکمیل و به صاحبان آن واگذار می شود.

قادری کی دیگر از طرح های هفته دولت را واگذاری ۸۳ هزار و پانصد و نهمین جلد سند مالکیت واحد مسکن روستایی و شهری اعلام کرد و گفت:

تاکنون ۱۰ هزار و ۵۷۶ جلد سند مالکیت شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و و ۷۲ هزار و ۷۴۸ جلد سند مالکیت روستایی در استان صادر شده است.

وی درباره طرح اقدام ملی مسکن در استن هم گفت: هزار و ۳۰۷ واحد مسکت در قالب این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در دست اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha