۸۴۳ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در لارستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

لارستان- ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: ۷۲ طرح عمرانی و اقتصادی با مجموع اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده ۸۴۳ میلیارد ریال هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

جلیل حسنی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها اعم از افتتاحی و کلنگ زنی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، عمران شهری و روستایی،  بهداشت و درمان، آموزش و منابع طبیعی است.

وی اضافه کرد: از این ۷۲ طرح عمرانی و اقتصادی ۶۴ مورد با میزان اعتبار هزینه شده ۷۸۲ میلیارد ریال افتتاحی و هشت طرح با پیش بینی اعتبار افزون بر ۶۱ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

حسنی گفت: از مجموع کل اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده حدود ۵۸ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و ۲۹ میلیارد ریال نیز کمک های خیرین و مابقی نیز اعتبارات دولتی است.

فرماندار لارستان برخی از مهمترین طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در سال ۹۹ این شهرستان  را شامل هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان از جمله بخش زنان بیمارستان امام رضا در لار، ۱۸ واحدمسکونی اسکان پزشکان ، پایگاه اورژانس جاده ای چهاربرکه و همچنین ساختمان استاد سرا، پنج طرح عمران شهری ، ۲ طرح برق رسانی، بهسازی منازل روستایی با میزان تسهیلات اعطایی افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال، ۲ طرح صنعتی و ۲ طرح کشاورزی عنوان کرد.

شهرستان لارستان با مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۷ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha