انتخابات دومین مجمع ملی جوانان در انتظار تعیین وضعیت کرونا

ارومیه- ایرنا- مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری انتخابات دومین مجمع ملی جوانان، در انتظار مشخص شدن وضعیت کرونا هستیم که در این راستا سه راهکار در نظر گرفته شده که به سبب ضرورت، هرکدام از آنها اجرایی خواهد شد.

سجاد سالک عصر روز دوشنبه در دیدار با اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: نامشخص بودن وضعیت کرونا و تغییرات مداوم آمار مبتلایان به این بیماری، برگزاری انتخابات دومین مجمع ملی جوانان را که قرار است در مشهد برگزار شود، دچار چالش کرده است.

وی ادامه داد: اواخر مهر درصورت بهبود وضعیت بیماری به میزبانی مشهد، برگزاری انتخابات در یکی از ۲ شهر کرج یا ارومیه یا برگزاری انتخابات به صورت محدود در ستاد جوانان وزارت ورزش و جوانان، سه گزینه در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری مشکلات سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان توسط معاونت امور جوانان وزارتخانه بیان کرد: لیست سمن‌هایی که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شده اند، به تفکیک هزینه آسیب به ستاد ملی کرونا ارسال شده است.

سالک با اشاره به لزوم احداث خانه جوانان در آذربایجان غربی اظهار کرد: تامین اعتبار احداث این طرح را از سوی وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفری یک‌روزه به استان آذربایجان‌غربی، ابتدا مجموعه ورزشی خصوصی‌ساز برادران کامیار در شهرستان مهاباد را افتتاح و بعد از بازدید از ورزشگاه هفت هزار نفری این شهر، با سمن‌های حوزه جوانان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

قرار است، انتخابات مجمع ملی جوانان، شهریور ماه جاری برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha