۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84016754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی مهاباد دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: ۲ نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی این شهرستان به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌اند.

اصلان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای پیگیری موضوع تخلفات اداری و مبارزه با فساد مالی در شهرداری این شهر، روز گذشته ۲ نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی نیز با حکم قضایی دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه قبل از این نیز ۹ نفر از کارکنان شهرداری در همین ارتباط توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شده بودند، ادامه داد: دستگیری روز گذشته نیز در ادامه پرونده‌های فساد مالی و تخلفات اداری در شهرداری مهاباد صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد با اشاره به اینکه هم اکنون پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر هم به اتهام فساد مالی بازداشت هستند، اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حیدری گفت: هیچ خط قرمزی در راه مبارزه با تخلفات اداری و فساد مالی وجود ندارد و دستگاه قضایی بدون مماشات با متخلفان برخورد خواهد کرد.  

در ماه‌های گذشته بررسی سلامت اداری، احضار و دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور با دستور سازمان بازرسی و ورود دادستانی در دستور کار نهادهای امنیتی، نظارتی قرار گرفته است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha