۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84017132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحد تولید پلاستیک کردستان در سنندج به بهره‌برداری رسید

سنندج - ایرنا - واحد تولیدی پلاستیک کردستان با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی در ایام گرامیداشت هفته دولت در شهرک صنعتی شماره یک سنندج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، واحد تولیدی ئه‌وین پلاستیک امید کردستان روز چهارشنبه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار سنندج، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی سنندج افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت: عملیات احداث این واحد از سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع آغاز شد و امروز با حضور مسوولان استان شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

محمد دره‌وزمی ظرفیت تولید سالانه این واحد را ۲ هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد و گفت: برای افتتاح این واحد ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی  با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحد برای ۱۴ نفر شغل ایجاد شده است، گفت: محصولات تولیدی این واحد شامل ظروف بادی، ظروف پت، نخ بی‌سی‌اف، جعبه پلاستیکی و گرانول از پلی اتیلن بازیافتی است.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است که طی این هفته ۷۰۶ پروژه با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کردستان به بهره برداری می‌رسد که باعث ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۴۰۰ نفر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha