۶ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۵۳
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84017919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بانوان بسیجی در پلدشت

ارومیه- ایرنا- مسوول بسیج جامعه زنان پلدشت با اشاره به آغاز فاز دوم رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج جامعه زنان این شهرستان گفت: در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

زینب فتح‌اللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، اقلام معیشتی به همراه نوشت افزار در اختیار بانوان بی‌سرپرست و بد سرپرست توزیع می‌شود.

 وی افزود: با هدف کمک به نیازمندان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ستادهای کمک مومنانه در سراسر کشور راه‌اندازی و در مرحله اول این کمک ها ۲۰۰ هزار بسته در بین خانواده های استان در اول ماه مبارک رمضان توزیع شد.

پلدشت با بیش از ۵۰هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح "حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است" و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این به معنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha