۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84020426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵۰۰ پُرس غذای گرم بین نیازمندان اشنویه‌ای توزیع شد

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: ۶ هزار ۵۰۰ پُرس غذای گرم توسط نیروهای جهادی و بسیج بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ عباس محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، ۶ پایگاه با عنوان "اطعام حسینی" در این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به آغاز فاز دوم رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج جامعه زنان این شهرستان بیان کرد: در این مرحله ۵۰ بسته معیشتی با همت بانوان بسیجی و حوزه خواهران بین نیازمندان توزیع شد.

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اشنویه در حال اجراست.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم بیش از هشت هزار و ۲۰۰ بسته غذایی در این شهرستان بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.

رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح "حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است" و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این به معنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha