۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84023337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد:پرورش در نظام آموزشی مغفول مانده است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:پرورش در نظام آموزش و پرورش جایگاه خودش را ندارد و کمرنگ است و مغفول مانده است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس شد،به مسولان و دست‌اندرکاران نظام آموزشی استان تاکید کرد: در حوزه تعلیم و تربیت به مساله پرورش همانند حوزه آموزش توجه ویژه شود.

وی بر توجه بیشتر به حوزه پرورشی در مدارس  از سوی مسوولان و مدیران آموزش و پرورش ،مدیران مدارس و معلمان تاکید کرد.

نکونام در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، با اشاره به حرکت عظیم حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پس از قیام عاشورا گفت: این تعبیر زیبایی که رهبر معظم انقلاب داشتند، آغاز رسالت زینبی و سجادی که در واقع مساله مهمی است که این رسالت با اسارت آغاز می‌شود و همه باید درس بگیریم و ادامه‌دهنده‌ این راه باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در نظام آموزشی و پرورشی، اداری و در مجموعه کار و خدمت، در خانه و خانواده‌ و در کل جامعه باید در راستای عاشورا و کربلا حرکت کنیم.

وی گفت: دشمن در تلاش است که به هر شکل ممکن نظام آموزشی ما را در دست بگیرد و نظام آموزشی ما را نظام آموزشی غربی کنند و فرهنگ بیگانه را در این نظام و کشور دخیل کند.

امام جمعه شهرکرد گفت:دشمن دنبال این است که به هر شکل ممکن ورود پیدا کند و باید همه مسوولان در نظام آموزش و پرورش نسبت به این مساله حساس باشند.

نکونام با اشاره به شرایط کرونایی که امروز کشور و جامعه با آن مواجه است، گفت: در شرایط کرونایی در کشور و استان ما کارهای بسیاری انجام شده اما باید برای فراهم کردن عدالت آموزشی زیرساختها فراهم شود.

وی به فعال شدن شبکه شاد آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اگر چه زیرساخت‌هایی که فراهم شده اما امکانات کشور جوابگوی نیست و نقاط محروم قابلیت استفاده از این ظرفیت را ندارند.

نکونام با تاکید بر اینکه برای اتصال به این شبکه نیاز به موبایل، تبلت و اینترنت است، گفت: با وضعیت اقتصادی حاکم بر خانواده‌ها، باید به رعایت عدالت آموز شی توجهی بیشتر شود.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: البته اولویت نخست آموزش و پرورش حضور دانش آموزان در کلاس درس است اما باید براساس وضعیت منطقه فعالیت مدارس برنامه ریزی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha