چهار تن از عاملان نزاع دسته جمعی در اسدآباد دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد استان همدان اظهار داشت: چهارتن از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ افشین یاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، رسیدگی به این موضوع در دستور تیمی از ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی چهاردولی از توابع اسدآباد برای بررسی این موضوع در این روستا حضور یافتند و در جریان تحقیق پلیسی مشخص شد که ۲ طایفه به علت اختلاف قدیمی با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: این افراد با چوب و چماق به یکدیگر حمله‌ور شده و در جریان این درگیری سه تن از طرفین زخمی شدند که جراحت وارد سطحی بوده و مجروحان سرپایی مداوا و از مرکز درمانی ترخیص شدند.

سرهنگ یاری بیان کرد: با همکاری یگان امداد انتظامی اسدآباد مسببان اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت و آرامش در روستا حاکم است افزود: در حال حاضر چندین نشست صمیمی با بزرگان این ۲ طایفه برای برقراری صلح و سازش بین آنها برگزار شد و آنها دعوت به خویشتنداری شدند.

سرهنگ یاری تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز اختلاف با پرهیز از اقدام خودسرانه و عجولانه و درگیری فیزیکی، برای رفع مشکل به دادگستری و مراکز انتظامی مراجعه کنند.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط مدیرکل پزشکی قانونی همدان، ۱۴ هزار و ۵۰۹ نفر شامل ۱۰ هزار و ۳۰۵ مرد و چهار هزار و ۲۰۴ زن سال ۹۸ به خاطر نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این آمار نسبت به سال ۹۷ حدود ۲.۹ درصد کاهش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha