۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84026854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: سلامت دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش باشد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از مدیران، معلمان، مربیان و مجموعه آموزش و پرورش استان خواست در سال تحصیلی جدید که از امروز آغاز شده، سلامت دانش ‌آموزان را مهمترین اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز شنبه در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و والدین اظهار داشت: امسال با شرایط متفاوتی از سنوات گذشته و همراه با نگرانی‌هایی سال تحصیلی شروع شده اما این دغدغه ها را می‌توان با دقت و توجه والدین، مدیران،  مربیان و معلمان و خود دانش آموزان به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه آن ‌چیزی که در این چندماه در زمینه ویروس کرونا به اثبات رسیده اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان مانع اصلی کنترل و انتقال بیماری شد، افزود: اگر همه ما توجه و دقت لازم را در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما بی‌توجهی در این زمینه می‌تواند آسیب جدی به خانواده‌ها وارد کند.

استاندار کردستان اضافه کرد: از همه معلمان و مربیان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش که همواره به دانش‌آموزان خدمت کرده‌اند انتظار می‌رود با تمام دقت به سلامت دانش‌آموزان توجه داشته و آن را اولویت کاری خود قرار دهند.

مرادنیا یادآور شد: آموزش مساله بسیار مهمی است اما سلامت در اولویت قرار دارد و این تکلیفی است که امروز بر عهده همه ما قرار گرفته است البته در شرایط زرد به لحاظ شیوع کرونا مدارس استان را بازگشایی کردیم و تمام ‌توان خود را در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بکار خواهیم گرفت.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همت آموزش و پرورش و همکاری والدین، سال تحصیلی خوبی را با کمترین آسیب به سرانجام برسانیم.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور بهمن مرادنیا استاندار کردستان به صورت نمادین در این مدرسه به صدا در آمد سپس دانش آموزان وارد کلاس درس شدند، براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و با توجه به توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان هر کلاس به ۲ گروه تقسیم شده و گروه اول روزهای شنبه و یکشنبه و گروه دوشنبه دوشنبه و سه‌شنبه به مدرسه می‌آیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha