به گزارش ایرنا، کورش منصوری روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: در مدت یاد شده، ۱۹۶ شکایت از طریق سامانه ۱۹۰ و ۶۵ شکایت مردمی به صورت حضوری ثبت شده است.
وی افزود: این معاونت به تمامی شکایات دریافتی از طریق سامانه ۱۹۰، شکایات حضوری، تلفنی و شکایات ارجاعی رسیدگی و نتیجه را به شاکیان اعلام میکند.
کارشناس نظارت و رسیدگی به شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: برخی شکایات برای بررسی کارشناسی بیشتر به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه یا نظام پزشکی ارجاع داده میشود.
منصوری ادامه داد: مردم میتوانند از طریق سامانه ۱۹۰، مشکلات و شکایات خود را در حوزه بیمارستانی و مراکز درمانی بستری و مطب پزشکان مطرح کنند و اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه نیز در کوتاه ترین زمان ممکن، موارد را پیگیری و رسیدگی می کند و اقدامات و بازخورد آن به شاکی اطلاع داده می شود.
وی به سامانه تابش اشاره کرد و یادآور شد: این سامانه در اختیار بازرسی دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد که شکایت مطرح شده در حوزه درمان را به این معاونت ارجاع و پس از پیگیری جوابیه به اداره بازرسی دانشگاه ارسال تا نتیجه به متشاکی و درخواست کننده اطلاع رسانی شود.
سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این وزارتخانه به پرسشهای مردم در حوزههای مختلف بهداشتی، درمانی و دارویی پاسخ میدهد.
نظر شما