۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84030195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری خراسان رضوی حمایت از بخش تولید را خواستار شد

مشهد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان رضوی حمایت مطلوب مجموعه قضایی استان از نیروهای تولید و بخش صنعت خراسان رضوی را خواستار شد.

به گزارش روز دوشنبه دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در جلسه ویدئو کنفرانس با معاونان دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، رؤسای بخشهای قضایی و دادستانهای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: حمایت مطلوب قضایی از نیروهای تولید و صنعت در این استان با توجه به سیاستهای کلان قوه قضائیه و با هدف خدمت هرچه بهتر به مردم بزرگوار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همان گونه که در مرکز استان شاهد اعمال نظارتهای همه جانبه توسط نهادهای نظارتی درونی هستیم در حوزه‌های قضایی نیز باید این رویکرد مورد توجه مدیران قضایی شهرستانها قرار گیرد و در عین حال باید عملکرد افراد و واحدها به صورت مقایسه‌ای هم نسبت به مدت مشابه گذشته و هم نسبت به سیاستهای اعلامی از ناحیه ستاد مدیریت قضایی استان مورد بررسی قرار گیرد تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی از دادستان ها و مسوولان قضایی در شهرستانها خواست تا با حفظ استقلال و شأن دستگاه قضایی با سایر مجموعه ها تعامل حداکثری داشته باشند و مردمی شدن فعالیت ها را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز در جلسه ویدئو کنفرانسی با دادستانهای عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما باید بر تبدیل تهدیدها به فرصت برای خدمت هرچه مطلوبتر به مراجعان به ویژه در دوران همه گیری کرونا متمرکز باشد.

محمد حسین درودی افزود: دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم از جمله راهبردهای مهم مورد توجه همکاران ما در مواجهه با مسائل جاری است و بر این اساس شاهد کسب موفقیت های خوبی در ارائه خدمات به ویژه در زمینه حفظ حقوق بیت المال بوده ایم به نحوی که از وقوع تخلفات و جرایم احتمالی  پیشگیری به عمل آمده و از تضییع حقوق عمومی در بخشهای مختلف جلوگیری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha