۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷
کد خبر: 84683231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری خراسان رضوی:دادستان‌ها در خط مقدم مطالبه‌گری باشند

مشهد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه گری باشند و بر حسن اجرای قانون توسط مسوولان قضایی نیز نظارت کنند.

به گزارش روز دوشنبه دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در جلسه ویدئو کنفرانسی با دادستان های عمومی و انقلاب استان افزود: با هدف حفظ حقوق عامه، باید در چهارچوب قانون نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی صورت گیرد تا شاهد خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم باشیم و از بروز جرایم و تخلفات احتمالی پیشگیری شود و البته در کنار آن، حمایت‌های حقوقی و قانونی لازم نیز از مدیران خدوم صورت گیرد.

صادقی با اشاره به بازدید از حوزه های قضایی در استان ادامه داد: تلاش تمامی همکاران قضایی و اداری و روحیه مجاهدانه آنها موجب شده به رغم وجود کمبودها و تنگناها، روند خدمت‌رسانی به شهروندان به نحو جهادی استمرار یابد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروزی نیز گفت: دادستانها باید برای این ایام با هدف حفظ حقوق بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین دفاع از حقوق عامه برنامه ویژه داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه لازم را از قبل پیش بینی کنند.

صادقی افزود: دادستانها باید برنامه ویژه‌ای برای پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در تعطیلات پیش رو داشته باشند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند از سویی دیگر باید با هرگونه جرایم خشن و سازمان یافته که نظم و امنیت عمومی را با مخاطره رو به رو کند قاطعانه برخورد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha