بازگرداندن مدارک گردشگر پرتغالی و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد _ ایرنا _ فرمانده انتظامی اسفراین گفت: اموال و مدارک یک گردشگر پرتغالی که در مسیر عزیمت به این شهرستان گم شده بود، پیدا و به وی بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور روز دوشنبه اظهار داشت: این توریست خارجی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که هنگام سفر از بجنورد به اسفراین، اموال و مدارک خود را در یک پراید مسافرکش جا گذاشته است و البته هیچ اطلاعاتی هم از راننده این خودرو نداشت.

وی افزود: پلیس با دریافت همان اطلاعات حداقلی که این تبعه خارجی از مشخصات ظاهری راننده خودرو در ذهن داشت، جست و جو برای یافتن وی را آغاز کرد و در نهایت موفق شد راننده مزبور را شناسایی کرده و با فراخواندن وی به مقر انتظامی، اموال گردشگر اروپایی را از وی تحویل بگیرد.

سرهنگ یگانه پور تصریح کرد: توریست پرتغالی که از سرعت عمل پلیس ایران شگفت زده شده بود از پلیس اسفراین تشکر کرده و از ایران به عنوان کشوری امن و دوست داشتنی یاد کرد.

دست رد پلیس اسفراین بر رشوه ۴۰ میلیونی قاچاقچیان سرب

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مامور وظیفه‌شناس یگان امداد پلیس اسفراین پیشنهاد رشوه ۴۰ میلیون ریالی قاچاقچیان ذخایر معدنی سرب را نپذیرفت.

سرهنگ محمد غلامی افزود: زمانی که ماموران پلیس یک دستگاه کامیون را در حال بارگیری سنگ معدنی غیرمجاز سرب در اسفراین شناسایی و متوقف کرده بودند صاحب بار پیشنهاد ۴۰ میلیون ریال وجه نقد در ازای آزادی کامیون و چشم پوشی از این محموله را داد که مامور قانونمند پلیس از پذیرش آن سر باز زده و عمل تخلف آمیز پیشنهاد رشوه را نیز صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهم، به مراجع قضایی تسلیم کرد.

وی گفت: خودرو مزبور با ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم سنگ معدنی قاچاق توقیف و متهم پرونده نیز دستگیر شد.

کشف مواد مخدر در اطراف مدارس بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد اعلام کرد: در اجرای طرح پاکسازی اطراف مدارس این شهرستان در آغاز سال تحصیلی، چهار باب منزل که سکنه آن اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کردند، شناسایی شد.

سرهنگ محمد گل‌محمدزاده اظهار داشت: در این خصوص ۵۰ سانت تریاک، ۱۵ سانت هروئین، ۳۰ سانت کراک، ۳۵ سانت شیشه و سه عدد درختچه گیاه شاهدانه کشف و ضبط شد و یک نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۱۱ تن از عوامل درگیری جمعی فاروج

جانشین فرمانده انتظامی فاروج از دستگیری ۱۱ نفر دیگر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی این شهرستان خبر داد و گفت: این درگیری دسته جمعی، شنبه هفته جاری در یکی از روستاهای شهرستان روی داده بود که پس از عزیمت عوامل گشت پاسگاه انتظامی شیرغان و یگان امداد به محل یک نفر از عوامل درگیری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شده و ۴ نفر نیز که مجروح شده بودند توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

سرگرد قدیر اژدری افزود: امروز نیز ۱۱ نفر دیگر از عوامل درگیر در این نزاع دسته جمعی که بر بین ۲ طایفه روی داده بود، دستگیر و بازداشت شدند.

کشف کالای قاچاق میلیونی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۵۳ میلیون ریال در یک باربری این شهرستان و دستگیری یک نفر متهم در این خصوص خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار داشت: اقلام مزبور که در باربری نگهداری می شد شامل ۴۲۴ قلم انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۰ ثوب البسه بود که ضبط شد و یک متهم نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha