۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84033087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قرآن بزرگداشت مدافعان سلامت در بیرجند آغاز شد

بیرجند - ایرنا - چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و بزرگترین رویداد قرآنی استان خراسان ‌جنوبی با عنوان «مدافعان سلامت، واقفان زندگی» در بیرجند آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح این رویداد قرآنی به خبرنگار ایرنا گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در پنج منطقه استان برگزار شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور ادامه داد: برگزیدگان مرحله منطقه‌ای به مرحله استانی راه یافتند که از شهرستان‌های طبس و بشرویه ۱۸ نفر، فردوس و سرایان ۲۲ نفر، قاین، زیرکوه و خضری ۱۸ نفر، سربیشه، نهبندان و درمیان هفت نفر و بیرجند و خوسف ۲۷ نفر به مرحله استانی صعود کردند.

وی بیان کرد: ۱۰ نفر نیز از برگزیدگان مسابقات سال گذشته هستند که در این مسابقات شرکت کردند و در مجموع ۱۰۲ نفر مرد و زن در مسابقات مرحله استانی حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: این مسابقات در بخش برادران امروز ۱۹ شهریور و در بخش خواهران فردا ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

وی افزود: در بخش دعاخوانی امسال فقط آثار ضبط و به سازمان ارسال و آنجا داوری می‌شود.

بخشی پور گفت: این مسابقات در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ۲ بخش برادران امروز و فردا در بخش خواهران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات بزرگداشت مدافعان سلامت، کادر درمانی و تجلیل و تکریم زحمات این عزیزان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha