فرمانده سپاه سردشت: حضور گسترده مردم عامل اصلی تامین امنیت و توسعه است

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران سردشت با بیان اینکه این شهرستان، مهد جنگ‌آوران بی‌ادعا و گمنام است، گفت: علاوه بر تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، حضور همه‌جانبه و گسترده مردم این خطه در عرصه‌های مختلف جامعه، علاوه بر تامین امنیت پایدار موجب رشد و توسعه نیز شده است.

سرهنگ غلامحسین محمدی روز سه‌شنبه در دیدار با پیشمرگان مسلمان سردشت با بیان اینکه مردم غیور این منطقه همواره مظهر وفا، صمیمت، شجاعت و شهامت بوده اند، اظهار داشت: انسجام و اتحاد بیش از پیش مردم در راستای پاسداری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی اصلی اساسی بوده و عاملی اثرگذار برای مقابله با توطئه دشمنان به شمار می رود.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیشمرگان کرد مسلمان در طول هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: دیدار از پیشمرگان کرد مسلمان و خانواده‌های معظم شهدا، اقدامی در جهت پاسداشت غیورمردان و حماسه سازانی است که در مسیر تحقق دستاوردهای نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام توان خود در مسیر نظام و انقلاب جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام و رزمندگان این دیار را فراموش نمی‌کند، افزود: این وظیفه تک تک ماست که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای پیشمرگ و ادامه دادن راه آنان که برای تداوم این انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند، از دستاوردها و اهداف آنان پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه سردشت و جمعی از کارکنان این نهاد با خانواده‌های "ابراهیم شاهی"، "رحمان محمودی‌آذر" و "احمد شیربیگی" پیشمرگان کرد مسلمان قدیمی این شهرستان دیدار و از آنان تجلیل کردند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۴ شهر، ۲ بخش ، ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا است و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۸۳۶ شهید والامقام را تقدیم نظام و انقلاب کرده و در سال ۶۶ نیز مورد هجوم بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفت که بیش از هشت هزار نفر در این فاجعه مصدوم و جانباز شیمیایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha