۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبر: 84043229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در خمین تدارک شد

خمین - ایرنا - فرمانده بسیج ناحیه خمین گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و نظامی در زادگاه امام راحل تدارک شده و همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار سید« علی اکبر حسینی » روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه در خمین افزود: این برنامه‌ها در قالب مسابقات ورزشی و فرهنگی، سخنرانی و خاطره گویی و نشست‌های روشنگری برگزار می‌شود.
وی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، گشت‌های عملیاتی و اجرای طرح رهنمون با حضور جامعه پزشکی، عصر شعر و اجرای تئاتر خیابانی را ازجمله برنامه‌های بسیج خمین همزمان با هفته دفاع مقدس بیان کرد.
فرمانده بسیج ناحیه خمین اضافه کرد: گلباران و عطرافشانی قبور شهدا همزمان با سراسر کشور، رژه موتوری و تکریم پیشکسوتان ایثارگر نیز در زادگاه امام راحل برگزار می شود. 
سرهنگ پاسدار حسینی با اشاره به بهره‌برداری از پنج طرح محرومیت‌زدایی در طول هفته دفاع مقدس در خمین گفت: تعویض منبع آب شرب روستای «میشیجان» با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و تعویض لوله انتقال آب به روستای «علی آباد صمصام »به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.
وی گفت: انتقال آب کشاورزی به‌وسیله جدول بتنی به روستای «امامزاده یوجان» با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال ، حمام و سرویس بهداشتی برای ۱۲ خانوار در مناطق محروم و پنج واحد مسکونی نیازمندان نیز در همزمان با هفته دفاع مقدس در خمین بهره‌برداری می شود.
فرمانده بسیج ناحیه خمین با اشاره به توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان گفت: ۴۰۰ بسته معیشتی نیز همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بین نیازمندان زادگاه امام راحل توزیع می‌شود.
سرهنگ پاسدار حسینی ادامه داد: چهل سالگی دفاع مقدس به معنای چهل سال ایستادگی در مقابل دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی است.
وی اظهار داشت: انتقال پیام‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس و ارزش‌هایی نظیر ایثارو شهادت به نسل جوان خنثی‌کننده هجمه ها و توطئه‌های دشمنان است.

 شهرستان خمین ا ز توابع استان مرکزی یک‌هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ۱۴نفر از آنان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha