۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84064924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۵ هزار و ۳۵ کارتن اسباب‌بازی قاچاق در ماکو کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: پنج هزار و ۳۵ کارتن انواع اسباب بازی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

یحیی کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در راستای بازرسی و رصد انبارهای این شهرستان با همکاری نیروهای امنیتی و نهادهای مرتبط، ۲۷ تن کالای قاچاق انبار شده در یکی از انبارها کشف و ضبط شد، افزود: از این انبار پنج هزار و ۳۵ کارتن انواع اسباب بازی کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی ادامه داد: کالاهای کشف شده پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال شد.

کاظمی گفت: در نیمه نخست امسال ۵۱ مورد بازرسی از انبارها و ۲ هزار و ۱۷۶ مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی، خدماتی و سطح عرضه محقق شده است.

وی اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در این مدت ۱۷۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به نهادهای مرتبط ارجاع داده شد.

کاظمی ادامه داد: مردم می توانند هرگونه شکایت، گزارشات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن بررسی و رسیدگی شود.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha