۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰
کد خبر: 84069200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتابخانه دانشگاه رازی کرمانشاه چهار رتبه کشوری کسب کرد

کرمانشاه- ایرنا- رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی در بین ۲۰۳ کتابخانه دانشگاهی کشور حائز رتبه‌های اول تا پنجم شد.

دکتر «حمید احمدی» روز پنجشنبه به ایرنا توضیح داد: براساس آخرین رتبه‌بندی کتابخانه‌های دانشگاهی توسط پژوهشگاه علوم و فناوری ایران (ایرانداک)، در سال ۱۳۹۸-۱۳۹۷، کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی در شاخص‌های اعتبارات (خرید منابع اطلاعاتی)، تعداد کتاب چاپی، تحقیق و توسعه و تعداد امانت کتاب به مراجعان به ترتیب رتبه‌های اول، سوم، چهارم و پنجم را در بین ۲۰۳ کتابخانه دانشگاهی به بدست آورد.

وی افزود: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) آمار کتابخانه‌ها را بر پایه استاندارد NISO Z۳۹.۷  در پنج شاخص (مجموعه، نیروی انسانی، زیرساخت، اعتبارات و خدمات) هر ساله گردآوری و در سامانه آمار کتابخانه‌ها به نشانی ak.irandoc.ac.ir منتشر می‌کند.

دکتر احمدی یادآور شد: در سال ۱۳۹۷-۱۳۹۶ کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی رتبه نخست را در شاخص اعتبارات (خرید منابع داخلی) کسب کرد.

دانشگاه رازی اکنون دارای ۱۰ دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص ۱۰ استاد، ۴۹ دانشیار، ۲۵۰ استادیار، ۴۶مربی و در مجموع ۳۵۵ عضو هیات علمی در ۳۹ گروه آموزشی و تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۷ نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی از دانشگاه های مطرح کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha