۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84070027
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عضو هیات مدیره استقلال: از فکری انتظار قهرمانی داریم

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: از محمود فکری انتظار داریم لیگ را با قدرت شروع کرده و بتوانیم عنوان قهرمانی را به نام خودمان ثبت کنیم. توقع این است دوباره استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا درخشان ببینیم.

به گزارش ایرنا؛«حجت نظری» در حاشیه تمرین امروز (جمعه) استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اولین جلسه تمرین استقلال با سرمربیگری‌ محمود فکری با اکثریت نفرات برگزار شد که اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در استقلال هستند و یا می‌خواهیم آنها را به خدمت بگیریم با نظر و تصمیم فکری عمل خواهیم کرد و او نظر نهایی را  می‌دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از فکری انتظار داریم لیگ را با قدرت شروع کرده و بتوانیم عنوان قهرمانی را به نام خودمان ثبت کنیم. انتظار داریم دوباره استقلال درخشان را در لیگ قهرمانان آسیا  ببینیم.

نظری در مورد تغییرات در راس باشگاه تصریح کرد: بدون تردید نصب و یا عزل مدیرعامل با یک اتفاق رخ نمی‌دهد و هیات مدیره باشگاه استقلال با یک اتفاق، تصمیم به برکناری سعادتمند نگرفت.

وی در پایان گفت: مجموعه شرایط استقلال ما را به جایی رساند که سعادتمند برکنار شود و این به نفع خودش و باشگاه بود. همانطور که ممکن است روزی به این نتیجه برسند که حضورم به نفع باشگاه نباشد و من هم کنار بروم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha